Friday Night In

Aaaah fan vad skönt det är att duscha skållhett efter att ha varit ute i monstervädret!

Idag har jag jobbat lite grann, bara ett 5h pass men det är nice att komma tillbaka till jobbet. Jag har kollat alldeles för mycket på Jersey Shore och fastnat på DJ Pauly's "OH YEAH WAKE UP YEAH!" så det har jag gått runt och sagt konstant på jobbet, typ så mycket att jag nästan sa det till en kund.

Ajuste, det har börjat en ny kille nu, väldigt trevlig. Han jobbar som påklädare vid sidan av, på Kungliga Operan! Verkar vara ett ballt yrke, undrar hur man får det? Fast jag skulle nog inte vilja vara det på Operan, skulle hellre villja vara det typ på en modevisning eller dylikt.

Är hemma hos Pojkvän (som alltid nuförtiden), fast Pojkvän & Co är ute just nu. Jag skulle också hänga med dem ut efter jobbet men jag slutade så jäkla sent!

Nu ska jag chilla lite framför laptopen, jag bör plugga men får ångest när jag tänker på att jag pluggar på en fredag kväll så skippar nog det. Hehe.

Well, well!



Ho-Ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0