Kaos med mig asså!!

Nu är jag hemma hos mig igen!

Haha hade typ en hög med smutsiga tallrikar i mitt rum som jag glömde ta in till köket innan jag drog till Pojkvän för någon vecka sedan. Mysigt va? Nu är de diskade i alla fall.

Så skönt att jag fick skjuts hem idag, det är ju så sjukt kallt ute! Jag och Pojkvän tog en sväng förbi Heron innan och åt var sitt lammspett på kolgrillen. Planen var från början att äta på Pizza Hut men det var skrikande barn överallt där så vi sket i det.

Något som är sjukt jobbigt är att jag lyckades tappa bort mitt lilla minneskort på typ 16GB i Pojkväns bil!! Kommer vara helt omöjligt att hitta det. Som tur är har jag det mesta från minneskortet på laptopen så inga fina bilder är borta, men ändå 16 jävla GB borta.

 

Whääääh! :(

 

Ho-Ha!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0