Onsday

Tjululu och god morgon!

Vaknade för någon timme sen, men inte ätit frukost än. Jag brukar typ alltid hänga kvar i sängen runt 2h efter att jag vaknat och leka med laptopen (HAHA märkte ni att allt rimmade där?)

Lyssnar på Vakna med The Voice, de har snackat om nåt äckligt danskt snack, typ Fläskesvaer, var typ flera som tappade frukostaptiten som lyssnade på det.

Bionytt.se
har typ krashat eller nåt (inte hemsidan utan panelen där man skriver nya inlägg). Är nåt konstigt med php-koden och så står det "Fatal error: Allowed memory size of 33554432 bytes exhausted" när man ska in på admin-panelen, totally weird men har bett Pojkvän titta på det där efter jobbet.

Halumi var skum igår! När jag satt och åt middag så ringde hon och sa att hon behövde snacka men jag var mitt uppe i middagen så sa att jag skulle ringa senare på kvällen. När jag ringde senare på kvällen så var hon jätte hemlighetsfull och sa att hon inte kunde ta upp det då och att hon skulle ringa mig när hon vaknade idag. Så nu sitter jag ivrigt och väntar på att hon ska ringa, otroligt spännande.

Hoo-Haa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0