Tisdag

Good morrow!

Vaknade typ nyss ur en jättehärlig dröm, jag och Pojkvän befann oss i en liten roddbåt mitt i ett klarblått vatten i nåt exotiskt land och rodde runt med var sin drink i handen (vet inte hur man ror och dricker drinkar samtidigt men det gick rätt bra i drömmen i alla fall).

Just nu är jag hemma hos Pojkvän men ska till mamma och äta middag med henne och några kusiner, bl. a. Tiny som också har en blogg. Ska väl blir trevligt, jävligt långt att åka bara, men det är det nog värt.

Igår meckade vi (Pojkvän & Co) på Krusty the Bus, Pojkväns husbil som vi ska roadtrippa till Afrika med. Hann inte göra så mycket dock eftersom alla var skittrötta och jättekalla, vi satte in ett litet oljedrivet element men bilen läcker typ ut värmen så det hjälpte inte. Vi hann med att sätta högtalare på plats iaf, de fick sitta i skåpen och för att det skulle höras ut från skåpen så satte vi högtalarna upp och ner och borrade sedan några små hål i botten på skåpet.

Nu ska jag fortsätta skriva om filmer på Bionytt.se, just nu skriver jag om Zach Galifianakis senaste film "Due Date" med Robert Downey Jr. också i huvudrollen.

Hoo-Haa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0